Nonicoclolasos

Sport och skönhet

Jag läste en gång ett uttalande av Peter Jihde, apropå frågan vilken tjej som var snyggast i OS:

Jag passar. Jag tycker inte om utseendefixeringen och jag vill inte bidra till den. Utseende har inget med sport att göra.

Vad konstigt: jag tycker tvärtom. Det enda som är kul med sport är att kunna titta på snyggon.

ronaldo.jpg

Fotboll är t.ex. urtråkigt, men fotbollsspelare kan vara hur läckra som helst.

Written by Niclas Berggren

27 november 2007 at 23:03

Publicerat i skönhet, sport

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. [...] upp i åren Publicerat 2 december 2007 av nonicoclolasos En kollega till mig berättade att Cristiano Ronaldo ammades upp till sex års ålder. Det fick mig att tänka på ett annat fall av amning upp i [...]

  2. [...] sagt, Peter Jihde hade fel. Sport har med skönhet att [...]


Kommentarer inaktiverade.

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 1 141 andra följare

