Nonicoclolasos

Vakna till Stephen Fry

Det finns en del annorlunda väckarklockor på marknaden. Jag har tidigare tipsat om Clocky. Här är Voco, en variant som väcker dig med hjälp av Stephen Fry, t.ex. sägandes:

Charmigt! Synd bara att Voco är så ful. (Själv behöver jag ingen väckarklocka, då jag är mycket morgonpigg och så gott som alltid vaknar av mig själv.)

Written by Niclas Berggren

21 april 2010 den 17:35

Publicerat i marknadsekonomi, tid

5 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. ”It is impossible to say why your shoes have not been polished in the night. I can have the boot boy flogged. For indolence? If you wish, Sir.”

    Hmm… :-)

    Christopher Aqurette

    21 april 2010 at 19:26

  2. Bra tips! Jag kan nästan inte komma på något som vore bättre än att väckas av Stephen Fry. Eller jo, det skulle väl vara att vara morgonpigg då…

    Turgor

    21 april 2010 at 22:06

  3. Haha, fick just reklam för nedanstående sidan på facebook och tänkte direkt på dig Niclas. Det torde vara en form av entreprenörskap som faller dig på läppen?! ;-)

    http://www.kyrkoavgiftningen.se/

    Marcus Linder

    22 april 2010 at 0:29

  4. Marcus: Utmärkt att uppmärksamma människor på att det kostar många tusenlappar att stå kvar som medlem i Svenska kyrkan – och på att det är enkelt att gå ur. Dock kan man spara 119 kr och bara skriva ett signerat brev med sina personuppgifter till sin församlingsexpedition och däri begära utträde.

    (Relaterar detta på något för mig just nu inte helt tydligt sätt till Stephen Fry? Eller till väckarklockor? :-)

    Niclas Berggren

    22 april 2010 at 6:53

  5. […] This post was mentioned on Twitter by Gauri Nanda. Gauri Nanda said: Vakna till Stephen Fry … https://nonicoclolasos.wordpress.com/2010/04/21/vakna-till-stephen-fry/ Via: http://collecta.com/s/clocky […]


Kommentarer inaktiverade.

