Nonicoclolasos

Bloggandet tar mycket tid

Dags att sluta?

Tips: Andrew Sullivan.

Add to FacebookAdd to DiggAdd to Del.icio.usAdd to StumbleuponAdd to RedditAdd to BlinklistAdd to TwitterAdd to TechnoratiAdd to Yahoo BuzzAdd to Newsvine

Written by Niclas Berggren

2 juni 2010 den 23:37

Publicerat i tid

11 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Nej fortsätt gärna, men det är ok att bara skriva ett inlägg per dag. Man måste inte skriva 3-4 per dag. :-)

    Marcus

    2 juni 2010 at 23:41

  2. NEJ.

    Detta är utan tvekan bland de mest läsvädra bloggarna!

    Korta, koncisa, intressanta och vetenskapliga inlägg.

    Gillas!

    Fredrik

    2 juni 2010 at 23:53

  3. Jag håller sällan med om vad du skriver och så är det nu också. Sluta inte!

    William

    2 juni 2010 at 23:54

  4. Men Niclas, tänk då på all den tid ditt bloggande tar från oss andra. Lägg ihop alla minutrarna som kommentarerna, läsandet och linkletandet tar. Som ett kedjebrev av bortkastad tid. Vad är Meningen med det här? Kanske att hitta den bortre gränsen av intresset för Allt, och bara tröttna och ge upp. Jag är imponerad av ditt outröttliga inläggande, men kom ihåg att det här inte är ett arbete utan något du bör göra av lust. Kanske dags för en utlandsresa och gästbloggare? Du kan ju fejka semestern, för att inte oroa oss i skaran.

    Camilla

    3 juni 2010 at 0:04

  5. Snart två miljoner besökare, jag läser denna blogg varje dag. Ett högkvalitativt, überpluralistiskt never ending seminarium.

    Pierre

    3 juni 2010 at 0:25

  6. Fortsätt gärna! Men på något sätt förstår jag frågan…

    Patrik Lindenfors

    3 juni 2010 at 9:48

  7. Niclas

    Trots att jag ofta intar en ganska negativ hållning till många saker, det gör alla ”grumpy old men”, ¨är det en av dagens behållningar att läsa Din blogg och delta i det allmänna kverulerandet. Så hårda mothugg finns inte, att jag inte skulle tåla det, så jag hoppas att andra har lika tåligt skinn…

    Kristian Grönqvist

    3 juni 2010 at 10:16

  8. Känner mig lite osäker inför sådana här inlägg. De tycks fiska efter beröm, mest.. har själv inte vågat skriva någon fråga till mina läsare om vad de tycker om mig och mitt bloggande, för att jag vet hur jag småstör mig på andra bloggare som gör så. Hmm..kanske är det mitt dåliga självförtroende det handlar om.

    Cecilia

    3 juni 2010 at 20:55

  9. Cecilia,
    Du är (också) en fenomenal bloggare! (Eller vänta, fiskade du inte?)

    Patrik Lindenfors

    3 juni 2010 at 21:00

  10. Patrik, nu blir det så där jobbigt *och jag skrattar helt överraskad åt mig själv*

    Nå, hoppas ingen av er slutar blogga, Niclas & Patrik, då blir det smisk.

    Cecilia

    3 juni 2010 at 21:12

  11. Jag sympatiserar inte med mycket av vad du säger men trots det läser jag din blogg varje dag.

    sossen

    5 juni 2010 at 9:02


Kommentarer inaktiverade.

