Nonicoclolasos

Dags för fotbolls-VM

Som vanligt infinner sig frågan vilket lag man ska heja på. Jag tycker att Slovenien ser ut att ligga bra till.

Add to FacebookAdd to DiggAdd to Del.icio.usAdd to StumbleuponAdd to RedditAdd to BlinklistAdd to TwitterAdd to TechnoratiAdd to Yahoo BuzzAdd to Newsvine

Written by Niclas Berggren

4 juni 2010 den 17:30

Publicerat i skönhet, sport

6 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Jag trodde Portugal var ditt lag?

    Patrik Lindenfors

    4 juni 2010 at 17:44

  2. Jag håller alltid på en underdog. Honduras har dessutom råkat illa ut nyligen, dom väljer jag att hålla på.

    swingthatcat

    4 juni 2010 at 19:12

  3. Patrik: De har förvisso den allra snyggaste spelaren. ;-)

    Swingthatcat: Vilka snyggon har de då?

    Niclas Berggren

    4 juni 2010 at 19:37

  4. Hahaha. Det var också en vinkel…

    30+

    4 juni 2010 at 20:00

  5. Niclas – Jag tror du skall investera i den senaste utgavan av Vanity Fair. Helt i din smak.

    http://www.vanityfair.com/online/daily/2010/05/world-cup-cover-story.html

    pontus

    5 juni 2010 at 0:12

  6. Pontus: Du känner mig i vissa centrala avseenden väl. Tack för tipset!

    Niclas Berggren

    5 juni 2010 at 11:36


Kommentarer inaktiverade.

