Nonicoclolasos

Tips för Almedalen

Nästa vecka äger den s.k. Almedalsveckan rum. Jag kan inte tänka mig att delta i den, då jag avskyr mingel, umgänge och mänsklig närhet. Däremot deltar en del sociala kollegor till mig. Om du har tänkt att åka dit kan jag rekommendera:

Add to FacebookAdd to DiggAdd to Del.icio.usAdd to StumbleuponAdd to RedditAdd to BlinklistAdd to TwitterAdd to TechnoratiAdd to Yahoo BuzzAdd to Newsvine

Written by Niclas Berggren

3 juli 2010 den 18:58

Publicerat i politik, umgänge

3 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. ”/…/ då jag avskyr mingel, umgänge och mänsklig närhet.”

    Nu koketterar du! Jag ser ju hela tiden bilder pa dig nar du ar ute och lunchar med vanner eller forelasare!

    pontus

    3 juli 2010 at 19:42

  2. Pontus: Det måste ha varit någon annan. :-)

    Skämt åsido, faktum är att jag avskyr umgänge i grupp, av typen mingel och andra fester, liksom jag känner mig obekväm då jag träffar personer jag inte redan känner. Att luncha med goda vänner och kollegor tycker jag däremot kan vara stimulerande, men det gör jag bäst här hemma i Stockholm.

    Niclas Berggren

    3 juli 2010 at 19:51

  3. Vad är problemet?

    swingthatcat

    3 juli 2010 at 21:23


Kommentarer inaktiverade.

