Nonicoclolasos

Måste heterosexuella visa upp sin heterosexualitet hela tiden?

Davey Wavey ställer den viktiga frågan:

Add to FacebookAdd to DiggAdd to Del.icio.usAdd to StumbleuponAdd to RedditAdd to BlinklistAdd to TwitterAdd to TechnoratiAdd to Yahoo BuzzAdd to Newsvine

Written by Niclas Berggren

11 augusti 2010 den 14:52

Publicerat i homosexualitet

16 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ja det är ju en intressant fråga från en som lägger ut sin syn på sex och samlevnad inför hela världen utan kläder på (iaf över-) kroppen.

    Sen kan nog hånglande gå för långt oavsett vilka det är som gör det. Det är inte riktigt OK i t.ex. en fullsatt buss oavsett vilka det är som gör det. Fast allra värst är nog folk som babblar på om ALLT i mobilen. URK.

    Lennart W

    11 augusti 2010 at 16:34

  2. Jag känner ett ständigt tvång att gnida min lem mot kvinnor på ICA. Är jag normal?

    Robert

    11 augusti 2010 at 17:29

  3. Man kan ju undra sammaledes. Måste homosexuella visa upp sin homosexualitet hela tiden?

    Kristian Grönqvist

    11 augusti 2010 at 18:31

  4. Lennart och Kristian: Jag tror inte riktigt att ni har greppat ironin i inlägget.

    Robert: Nej.

    Niclas Berggren

    11 augusti 2010 at 20:00

  5. Jag har blivit lite svag för Davey. Han har fin kropp och vackert leende.

    Yrla

    11 augusti 2010 at 20:31

  6. Man kan inte vara ironisk med de själviska generna som han möjligen omedvetet försöker vara.

    Anders B Westin

    11 augusti 2010 at 21:50

  7. Robert, du är en sann frotterist! Fascinerande sexuell avvikelse, vanligare än man kan tro, en del frotterister kan ejakulera i byxorna efter bara några sekunders gnidning mot någon på t ex en buss, möjligtvis har det förekommit en del upphetsande fantiserande dessförinnan.

    Martin

    11 augusti 2010 at 23:09

  8. Det här med frotterism, jag har fått för mig att det är särskilt vanligt i Japan, på Tokyos trånga tunnelbana!

    Markus

    11 augusti 2010 at 23:27

  9. Bra. Tänkte på att många svenskar säger samma om muslimerna. ”Varför måste de visa upp sin islam kultur hela tiden?” Typ Ramadan. Ja, men varför måste svenskar visa upp Midsommar och Jul hela tiden? När kan vi börja sluta kritisera minoriteterna? Låt alla leva som de vill.

    Carro

    12 augusti 2010 at 0:01

  10. Niclas, ironon om dubbelmoralen är inte direkt svårförståelig. Sånt beteende som är OK för den ena gruppen borde även vara det för den andra. Annars är det dubbelmoral.

    Fine.

    Med detta sagt, är det ju inte direkt så att Davey försöker dölja sin egen läggning, så vad ironiserar han egentligen om? Inget som han verkar drabbad av iaf. Och en masssa offentligt hångel ÄR motbjudande oavsett vilka det är som gör det. Och högljudda mobilpratare borde det vara skottpengar på..

    Lennart W

    12 augusti 2010 at 0:48

  11. Jag börjar få komplex av att titta på den där killens kropp. Har du inga lite mindre attraktiva tyckare att lägga ut videos på?

    Patrik Lindenfors

    12 augusti 2010 at 10:07

  12. Patrik: Nej, jag har inte det. :-) Två tips: träna mer eller läs Camille Paglia.

    Niclas Berggren

    12 augusti 2010 at 10:10

  13. Fast gräver man lite i dina arkiv hittas visst förebilder som är både äldre och, eh, mer grodlika: https://nonicoclolasos.wordpress.com/2009/04/24/vad-hande-med-milton-friedman/

    Patrik Lindenfors

    12 augusti 2010 at 10:14

  14. Patrik: Milton som var så söt! ;-)

    Niclas Berggren

    12 augusti 2010 at 10:15

  15. Hans nakna ohåriga bringa får mig att tänka på klorluktande badhus, och jag ryggar. Även om han är verkligt rolig att lyssna på.
    Jag tror att ibland homosexuella visar sin kärlek samtidigt som de ser ut som om de vet att de provocerar, och det är provocerande. Ungefär som ungdomar kan vara. Fast jag blir också less på mitt eget leende när jag möter människor av samma kön som går hand i hand, som att ”Åh, vad söta ni är, snuttisnutt”. Som om de är något alldeles märkvärdigt som vi heterosexuella kan värna om.
    Men vi har ju inte kommit så värst långt överhuvudtaget bär det gäller sex och kärlek, så det är klart det blir fel.

    Camilla

    12 augusti 2010 at 13:39

  16. Det enda jag hör när han går upp i falsett är Charlieee Chaarlieeeee. Från denna:http://www.youtube.com/watch?v=Q5im0Ssyyus

    wsad

    21 augusti 2010 at 18:51


Kommentarer inaktiverade.

