Nonicoclolasos

Förtjusande kvinna

Written by Niclas Berggren

3 september 2010 den 14:58

Publicerat i skönhet

15 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Här är en annan förtjusande kvinna

    HC

    3 september 2010 at 15:43

  2. HC/
    Menar du utfrågaren? Hon är ju helt värdelös.

    Andreas

    3 september 2010 at 17:17

  3. Andreas: kan man inte både vara en ”helt värdelös” utfrågare och samtidigt ”förtjusande”?

    David Bergkvist

    3 september 2010 at 18:20

  4. Andreas: Jo. Jag menar utfrågaren Anna Hedenmo. Är hon inte ”förtjusande”?

    HC

    3 september 2010 at 18:42

  5. Och är är en till

    Tina

    3 september 2010 at 20:09

  6. Här försöker jag sprida och fokusera på skönhet, så blir det vara politik av alltsammans. Jag är mycket besviken.

    Niclas Berggren

    3 september 2010 at 20:30

  7. Dom medelålders ”tanterna på SvT”, alltså nyhetsläsarna, tycker jag är helt OK. Till exempel Åkerman, Sandström och Hedenmo.

    Jag brukar titta på Rapport men ha ljudet avstängt, för den skit dom pratar där vill jag inte höra.

    swingthatcat

    3 september 2010 at 21:39

  8. Hon ser väl okej ut.. Men det är bra att en homosexuell man och en kvinna säger till mig att hon är ”förtjusande”. Förtjusande är inte ett ord de flesta människor använder för att uttrycka skönhet. Så därför missförstod jag.

    Kvinnan på bilden överst ser däremot väldigt bra ut!

    Andreas

    3 september 2010 at 22:38

  9. Visst såg Mona snygg ut där runt 90-talet, apropå utseendets politiska betydelse måste jag tyvärr medge att Reinfeldt leder, över allihop faktiskt. Eller, jag har svårt att placera Wetterstrand, men hon såg lite grov ut på bröllopet för min smak.

    Camilla

    4 september 2010 at 11:08

  10. Wetterstrand är riktigt snygg tycker jag! För att vara politiker i alla fall.

    Andreas

    4 september 2010 at 11:14

  11. Tina Ghasemi (M) är snyggaste svenska politikern!

    Tom

    4 september 2010 at 11:18

  12. Camilla: Så Maria Wetterstrand har alltså ett ”grövre” utseende än t ex Fredrik Reinfeldt eller Göran Hägglund? I så fall så föredrar jag ”grova” utseenden.

    David Bergkvist

    4 september 2010 at 12:36

  13. Ang. kvinnan på bilden ser jag nog inget förtjusande i henne bara på det där. Ser tillgjort och plastigt ut. Men lärde man känna henne skulle hon förstås kunna vara helt bedårande.

    Bilden är väl en sorts konst? Iaf, med det som ursäkt, kan du väl skriva något om den nu uppseglande Brilloskandalen? En låda är en låda är en låda, eller? Vad säger du Niclas?

    Lennart W

    4 september 2010 at 16:57

  14. Snygg kvinna. Eller kanske till och med snygg man.

    Dennis

    4 september 2010 at 18:22

  15. Ang Wetterstrand, så var det nog armbågandet på bordet som störde mig, förlåt det har ju inte med utseende och yta att göra.

    Camilla

    5 september 2010 at 10:56


Kommentarer inaktiverade.

