Nonicoclolasos

En vädjan om en dröm

Jag har, trots min anti-romantiska hållning, varit förtjust i denna sång, alltsedan jag första gången hörde den i filmen Beautiful Thing. Här framförd av Kevin McHale från Glee:

Written by Niclas Berggren

9 september 2010 den 15:41

Publicerat i kärlek, musik

4 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. jag är fortfarande så gammal att jag gillas Mama Cass originalversion bättre… Men den här är inte heller så pjåkig.

    Kristian Grönqvist

    9 september 2010 at 16:13

  2. Den här är också fin, ang ngn som somnar ifrån.

    Camilla

    9 september 2010 at 18:21

  3. Ella Fitzgerald har också gjort en skön inspelning av denna sång.

    Spillulle

    9 september 2010 at 23:16

  4. Originalet av Mamas and Papas är då bäst!

    Camilla

    10 september 2010 at 12:01


Kommentarer inaktiverade.

