Nonicoclolasos

Jag vill bli hotellstädare

Written by Niclas Berggren

24 september 2010 den 14:46

Publicerat i skönhet

6 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Om jag bara köper de där brallorna kommer nog brudarna börja spana in mig på samma sätt som hon spanar in Ronaldo. Reklam. LOL.

    De har iofs även en reklamfilm med en halvnaken Megan Fox istället för Ronaldo.

    Lennart W

    24 september 2010 at 15:47

  2. alltså.. snart blir det bojkott av den här bloggen! Jag får sämre och sämre självkänsla för varje sånt här inlägg

    Andreas

    24 september 2010 at 16:04

  3. Niclas: Du ger dina manliga läsare träningsanorexi! Typ.

    Cecilia

    24 september 2010 at 16:44

  4. Det där är väl inget hotell. Det är hushållsnära tjänster det handlar om.
    Men låt för all del inte det hindra dig, Niclas, om det verkligen är hotellstädare du vill bli.

    Spillulle

    24 september 2010 at 22:05

  5. Niclas:
    Varför jobba som städare när det räcker att lägga sig vid hotellets pool?

    Spillulle:
    Du menar att det var reklam för Rut?

    Christopher Aqurette

    25 september 2010 at 4:15

  6. Fan, jag har valt helt fel yrke.

    Gother

    25 september 2010 at 17:56


Kommentarer inaktiverade.

