Nonicoclolasos

Husdjur i min smak

En god tysk vän till mig skickade mig denna historia, som jag fann mycket skojig:

”Je ne pense pas que je puisse connaître un moment de bonheur plus intense que celui”*, the aged French aristocrat uttered overwhelmed with emotion while offering lettuce to Wukei, his ceramic tortoise that served him as a mascot symbolising prudence and longevity.

___________________

*”Jag tror inte att jag kan uppleva ett ögonblick av mer intensiv lycka än detta”.

Written by Niclas Berggren

29 oktober 2010 den 20:30

Publicerat i djur, humor

3 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. uppgivet .. get a life !

    Jens

    29 oktober 2010 at 20:41

  2. This parrot is definitly diseased…

    Kristian Grönqvist

    29 oktober 2010 at 23:16

  3. Det slår mig att jag är tveksam både till ”prudence” och ”longevity”; Wukei får nog trots allt förkastas (liksom andra husdjur).

    Niclas Berggren

    30 oktober 2010 at 6:35


Kommentarer inaktiverade.

