Nonicoclolasos

Musik man blir glad av

Written by Niclas Berggren

11 februari 2011 den 15:47

Publicerat i musik

14 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Förvånande att du gillar så enkel musik.

    Frederic

    11 februari 2011 at 19:36

  2. Ganska kass musik, men visst .. ibland blir man känslosam … ta vara på det.

    Jens

    11 februari 2011 at 20:47

  3. Frederic: Jag är en enkel man.

    Jens: Inte minst fann jag budskapet i den första låten uppiggande: ”There’s a place in the sun”.

    Niclas Berggren

    11 februari 2011 at 20:56

  4. Vi är alla enkla … du ocskå Nicklas. Sluta blogga och skaffa dig ett liv .. ärligt

    Jens

    11 februari 2011 at 21:25

  5. Jens: Jag kanske tar dig på orden.

    Niclas Berggren

    11 februari 2011 at 21:27

  6. Ja, jag gillar verkligen dig. Men du skall inte hålla på med detta. Ta fasta på tiden .. försök hitta nån som du kan älska och ha kul, ..
    Du har en sån bra blog, men till nytta för så få ..
    Ta hand om dig nu och tänk om .. :-)

    Jens

    11 februari 2011 at 21:39

  7. Olle Ljuström sjunger i ”kaffe och en cigarett” att nåt ”väckte minnet av din rygg” och det är väl gudomligt formulerat .. poesi

    Jens

    11 februari 2011 at 21:56

  8. Ljungström

    Jens

    11 februari 2011 at 22:00

  9. Jag hoppas du inte slutar skriva på nätet, Niclas, det vore sorgligt. Däremot finns det bara ett skäl att vara fullt så aktiv, och det är att attrahera än fler läsare. Just pga dina många och skilda inlägg, kan man snart skapa sig en bild av dig som person, som blir det som gör att läsare kommer åter. Med färre inlägg skulle detta ta längre tid, och du skulle tappa en del nya läsare på vägen. För mig som nu läst din blogg länge, skulle riktigt intressanta inlägg, en om ngt världsligt, ngt om dina privata spörsmål, samt ngt om skönhet, ngn gång i veckan räcka gott. Här är du en sympatisk människa, Niclas. Och naturligtvis ständigt förlåten:)

    Camilla

    12 februari 2011 at 11:04

  10. Nej lyssna inte på Jens. Jag vet inte om vi är så få, i vilket fall så är vi är kvalitetsläsare. Det är det som räknas ;-)

    Patrik Lindenfors

    12 februari 2011 at 18:59

  11. Sluta inte. Niclas
    Jag gillar dig fast vi är så förbannat olika.

    Förresten är Stevie Wonder ett musikaliskt geni.

    Anders B Westin

    12 februari 2011 at 21:48

  12. Glömde. Det finns ingen som dig. Ingen annan djävul klarar av att skanna vetenskapsvärldens publikationer som och samtidigt publicera dessa till tänkvärda gåtor.

    Något som vetenskaparna själva skulle göra själva om de brydde sig om folkbildning. Men det gör dom inte dom dumma fånen. Dom är bara upptagna av att markera revir.

    Det var just därför som jag valde att bli folkbildande frälsarkonsult istället för att mögla på en institution.

    Anders B Westin

    12 februari 2011 at 21:58

  13. Jag håller med Anders. Det är en underhållande blogg även om jag ofta inte håller med.

    Det här är ännu enklare och bättre.

    Vetenskapare

    13 februari 2011 at 0:43

  14. Jens pratar som han har förstånd till. Vi andra trivs här, så det så….

    Kristian Grönqvist

    13 februari 2011 at 4:13


Kommentarer inaktiverade.

