Nonicoclolasos

Den mest känslosamma upplevelsen i livet

Jag blev lite rörd av Davey Waveys komma ut-berättelse:

Här kan du läsa min komma ut-berättelse.

Written by Niclas Berggren

17 mars 2011 den 15:49

Publicerat i ärlighet, homosexualitet

5 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Fantastiskt rörande. (Men tar han aldrig på sig en tröja? Skulle nog inte jag heller göra med en sådan överkropp i och för sig…)

    Patrik Lindenfors

    17 mars 2011 at 18:29

  2. Vore jag sverigedemokrat som jag inte är så skulle min främsta fråga att kämpa för, att tala och skriva på SVENSKA.Är det något svenskt att kämpa för så är det svenskan. Vi bor ju i Sverige.Hur skall man få invandrare att lära sig svenska när inte dom så kallade bildade svenskarna använder svenskan.Det är ju lika bra då att dom struntar i svenskan och lär sig engelska istället

    sven

    17 mars 2011 at 18:41

  3. Det gällde inte videon utan dina skrivna artiklar

    sven

    17 mars 2011 at 18:43

  4. Mkt rörande. Och sorgligt. Sorgligt för att han själv verkar ha så svårt för känslorna som kommer upp inom honom, att han måste fly från/bita ihop. Kanske han skulle behöva lägga lite tid på att utveckla sitt känsloliv parallellt med den kroppen… :)

    Magnus C

    18 mars 2011 at 14:49

  5. Lite rörd, jo det blev jag svårt att låta bli.

    Håkan

    24 mars 2011 at 22:22


Kommentarer inaktiverade.

