Nonicoclolasos

Politiker med integritet

Margaret Thatcher sätter Stina Lundberg/Dabrowski på plats:

Written by Niclas Berggren

12 april 2011 den 15:05

Publicerat i politik, tv

8 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Så där skulle Bo Lundgren ha behandlat Stina i partiledarutfrågningen 2002.

    Mats

    12 april 2011 at 16:21

  2. Jag ogillar ju starkt Thatcher, eller kanske framförallt hennes politik, men här måste jag hålla med om att hon imponerar…

    Olof Johansson-Stenman

    12 april 2011 at 17:26

  3. Vadå, hoppade Bo Lundgren?

    swingthatcat

    12 april 2011 at 21:07

  4. Helt underbart! Mycket inspirerande inför kommande teambuildingövningar – dessa brukar vara hopplöst fåniga.

    ninni

    12 april 2011 at 21:08

  5. Svårt att tycka något speciellt om det här. Maggie gjorde sitt val, kan kännas fånigt att ta ett skutt i tvrutan, kanske. Förståeligt. Men heller ingen aktivitet att fnysa åt Stina för att hon föreslog, tycker jag.

    Cecilia

    12 april 2011 at 21:38

  6. Jag tycker nog inte alls att Stina blev satt på plats, utan fick ut mer av denna diskussion! Hon fortsätter ju också självmant, om än troligen för att försöka nå någon slags konsensus, om än inget hopp. Det här klippet säger en del om Margarets inflexibilitet och envishet, en medveten professionell kvinna. Däremot tycker jag att hennes tendens att sätta sig över, sätta på plats, i klippet är oprofessionellt. Översittarattityd. Ett uttryck av avståndstagande är enkelt att lära sig, ett fungerande medel att visa på integritet, om än bara ytligt.

    Camilla

    15 april 2011 at 9:41

  7. Man kan se det på två sätt:

    Husse säger hoppa och då hoppar jag och är en präktig hund.
    Jag skulle bita den j-la hussen. Men å andra sidan. Jag är släkt med lilla My.

    Kristian Grönqvist

    15 april 2011 at 11:33

  8. Visst hoppade väl Khadaffi hos Dabrowski?

    Matthias

    18 april 2011 at 10:32


Kommentarer inaktiverade.

